|
|
|
|
Позашкільне навчання і виховання
Позашкільне навчання має на меті виховання вільної, мислячої людини. Таке навчання будується на основі залучення дітей до творчості, реальної діяльності, інтелектуального діалогу. Такі заняття гармонізують спілкування дитини з однолітками і дорослими, дають можливість відчути на собі стан успіху або ж невдачі (причому без негативних наслідків), щоб у майбутньому дитина виросла морально міцною, здоровою і самостійною людиною.
Позашкільна педагогіка не допускає будь-якого примусу, побоювання і страху. Навпаки, вона є прихильницею розвитку незалежної думки, розробки системи діалогічних прийомів співтворчості та інтелектуальної напруги. Отже, дитина може вільно розкрити свій творчий потенціал, показати свої нахили і здібності. Якщо з якоїсь причини певні види занять дитину не захоплюють - це не є чимось поганим чи страшним, можливо, варто спробувати себе у чомусь іншому.
Важливою є спільна праця школи, позашкільних закладів і батьків. Батьки мають підтримувати розвиток дітей у позаурочний час, приділяти їм у цьому увагу. Така спільна робота вчителів і педагогів позашкільних закладів з батьками, надзвичайно важлива тоді, коли діти переживають складні періоди життя. В цей час відбувається своєрідний “пік” якісних змін дитини, коли вона природно самостверджується, замислюється над своїм “завтра”. Саме в цей відповідальний період все залежить від того, чи можуть батьки разом із рештою виховних інститутів якомога ближче підійти до дитини, щоб повести в потрібному напрямку розвиток її внутрішніх сил.
Головна задача такої спільної роботи – зробити все для того, щоб дитина і в сім’ї, і в позашкільних закладах, і в школі не залишалася в ізоляції; щоб вона розвивала повагу до себе і оточуючих людей, самостверджувалася у своїх заняттях.
Позашкільні заклади ведуть роботу з дітьми в різних галузях науки, культури, спорту.
МАН (Мала академія наук України) та робота з обдарованою учнівською молоддю
Однією з форм роботи з творчо обдарованою молоддю є Мала академія наук України (МАН).
МАН - це структурна складова системи позашкільної освіти, яка сприяє виявленню здібностей, обдарувань, і самовизначенню та реалізації учнів шляхом залучення їх до пошукової, експериментальної, дослідницької роботи в різних галузях науки і техніки.
|
|
|
|
|
|
работа в Симферополе
,
погода в киеве
,
останні новини
,
кино поиск
,
HOLLYWOOD
,
продам авто
|